Singel

Hej! 
Jobbig vecka är det här må jag säga! 4 prov som ska göras, spanska läxa och Torgney förhör. För mycket nu, för mycket!!! Garanti på att jag inte kommer klara detta, om det blir för mycket saker så gör man ju allt slarvigt för att hinna med istället för att verkligen kolla att man kan, vilket kommer ge resultatet bajs.

Nu ikväll har jag degat framför tvN och iPaden. Skulle kolla på youtube om det var några nya spännande klipp och vad får man upp "cutest couple ever" osv. Klart jag fortsätter kolla på sånna videosar och känner hur ensam jag är. Idag har jag annars känt mig allmänt deppig av allt och typ nästan börja gråta när jag kom hem för att allt var för mycket! Haha ne okej inte gråtit men nästan alltså..... 

Ser ni mig, jo jag är där du ser 

I mitten....




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0