Söndag

Har absolut inte haft nått intresse av att blogga de senaste veckorna.  Skitsamma vad jag gjort under sportlovet osv. 

Det är helg men jag har sån ångest för det ät söndag... Känner mig totalt Depp och ser inget ljus i allt just nu om ni förstår. Sen måste jag plugga till prov idag också vilket suger. 
Jag vill bara komma bort från allt och alla i några veckor. Kunna sitta och tänka och fundera. Ja ni fattar
Har inte koll på nått skolan heller vilket inte heller är så bra. Måste verkligen ta tag i allt nu. Idag ska jag iallefall va hemma och kolla massa film o plugga. Det får bara bli så.

Nu ska jag dra bli upp från sängen och äta frukost. 





Vi satt och åt frukost i Globen! Ballt

Bilder från Stockholm iallefall 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0