Heeeeelg

Gårdagen var vi massa som kolla på fotboll. Efter det cyklade vi till en pizzeria och jag åt mat. Osv osv jaja. Jag och amelie åkte hem till fabbe vid halv 1 och  Slutade med att jag skjutsade amelie hem från laggarhult vid 3. Idag har jag, ch, Sandra, Sandra, Natalie, Marica, o amelie varit på djulö i stort sätt hela dagen. Spelade vollyboll med massa killar. Badade när det var molnigt. Och typ blixtrade haha lever farligt. Kvällen var jag först med Natalie, Marica, Sandra h, Kim, Oscar, Simon och Erik och Jesper. Lite senare mötte vi Agnes och Tove. Då hade typ alla andra tjejer dragit. Så va med dom på kvällen. Sen drog vi vid 11 till djulö. Dit kom även wilmer och Hugo. Va där och badade vilket var svinkallt. Asså inte i vattnet men i luften... Sen drog vi hem vid 1. Nu är jag fixad inför att sova osv och klockan drar sig mot halv 3. Sent idag med men äsch sommarlov snart. Nu tänkte jag sova, godnatttt



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0