Hela veckan

dålig uppdatering som vanligt...
äsch då
 
tänkte dra veckan så snabbt som möjligt.
 
Måndag fyllde Amelie år. så det firades med masssa jordgubbar,choklad, cola och nutella på Gastuberg med massa sköna personer! sjukt kuuuuuul!!! hon fick av Alice och mig en Lexington parfym och en puder och fondation borste.
 
 
Tisdag följde jag med Fabbe och Oscar hem till Fabbe, efter sju kom även Amelie och Karja. så stack vi på fotboll vilket sög så Amel och jag stack hem.
 
Tänkte precis skriva "onsdag inget speciellt" hade ju varit lite pinsamt om jag inte kommit på mig själv där.. aja iallefall onsdags var det valborg. började med att Amelie och jag glömde tiden på stan så i panik hem hade vi endast 15 minuter på oss att göra oss iordning inför valborg. jaiiiiii va bra vi är!
vi skulle träffas en massa tjejer och äta halv sex på Rhodos men ja vi gick från mig typ när det var 5 minuter kvar till halv. så powerwalk från mig till Rhodos. Gick dit på endast 10 minuter vilket jag tycker är sjuukt bra!!
mys där. Sen stack Ebba, jag och Amel till Djulö där ebba skulle jobba som Björne. Aja sen ner och träffa alla tjejer på Värmbol. Sen vidare till Karja där han och Fabbe skulle göra sig iordning. Efter det tog vi taxi till Laggahult. Alltså skulle vi vara hos Ch. nice kväll med liiite kaos men vad är en valborgs kväll utan kaoset? 
Stack därifrån vid tolv. Då gick vi alla till mc för att värma oss och sen var vi hungriga haha. men vid ett så stack Sandra, Amel, jag och Ebba till mig och sov här. 
 
Torsdag gick jag bara hemma och gjorde absolut ingenting tror jag.
 
Idaag har jag sovit. varit i soffan och varit på stan ätit på Sultans och lite så. Nu har vi gäster här hemma, men äsch jagtänkte ligga på mitt rum och lyssna på musik. kan va ganska skönt då och då. Skriver på datorn så hra dock inte så mycket bilder men men..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0