Helgen blev lång

Hallå lamt bloggande nu alltså! Aja tänkte berätta om helgen. Fredagen spenderades först på Linden. Slutade typ halv 12. Då åkte amel o jag hem till mig hoppade och lyssnade på musik så härligt. Sen åkte vi och köpte lite choklad och satt ute och åt. Sen mötte vi Ch och va med henne. Sen kom även Sandra. Då satt vi och åt lite jordgubbar och myste hahah. Sen åkte vi och mötte Natalie och Marica. Då åkte vi till djulö. Klockan va väl typ 10 då eller nått. Tog årets första dopp. Sjuuukt kallt. Gick runt i bikini till midnatt. Galet kalllllt!!!!  Sen stack amel o jag hem till mig och åt o sov. 

Vaknade av att amelie skulle åka till sin moppekurs klockan 9 fast sa hejdå och somna om haha. 

Sen när det va klart kom Jesper, amel, Natalie o Ch till mig. Vi bytte om och lite så, sen stack vi till djulö igen. Badade. Var fan nästan kallare då!! Sen hem hämta lite korv och laddare. Sen vidare till hulta. Vafan de nu ligger... Aja Tove o Alice hämta mig o amelie med bil och så åkte vi till Emma. Dit kom även Kim o Jesper och Lucas. Mysigt där osv. Fast ramlade ner för en trappa och skapade upp benet. Igår sved det typ men idag gör det ooont.... Aja smällen man får ta av att vara en klantskalle..... 

Vi åkte hem vid tio typ och då fick vi skjus till Sandbäcken och där va en massssa människor..!! Orka säga alla. Iallefall så var det chill där. Egentligen skulle vi några tjejer sova ute på ett tak men det blev inget. Aja sen stacka Amelie o Marica till Jesper men jag orkade verkligen inte så jag gick ensam från laggarhult till mig vid midnatt. Asså ni kan fråga amelie hur rädd jag var. Hatar mörkret och ingen höjdare att gå hem själv igenom stan.. Klarade det iallefall med amelie i telefonen hela vägen. Väl hemma åt jag mat igen så sent men äsch. Sen gick jag upp och kollade på tv typ. 

Vaknade av att typ Anton och dom som sov med han hoppade i min säng sen smällde igen dörren... Fyfan

Aja idag ska jag verkligen ta det lungt! Hejdå låååångt hektisk helg men men. 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0