I will always love you <3

Det finns två speciella människor som betyder mycket för mig! Jag älskar er och kommer alltid göra. Det går inte att beskriva med ord hur mycket ni betyder för mig, men ska försöka. Ni finns alltid där för mig även när jag inte behöver er. Ni gör mig glad när jag är ledsen.Vi har väldigt roligt ihop. Jag trodde änglar inte fans på jorden men ni är ju här så det gör dom tydligen. Allt jag vill med detta är bara att ni ska förstå att jag älskar er sjukt mycket..Haha vi har ett band som heter PAJ. Jag tycker vi borde hitta en låt och sjunga nu. Jag älskar er och kommer alltid göra!! <3 <3 Bilden är till er.   Puss & hej<3 <3

Kommentarer
Postat av: Alice

Puss älskar dig min gullunge<333333

2012-01-24 @ 21:30:33
Postat av: Philippa

Aww, vad söt du är!

Älskar dig Julia och lovar att jag alltid kommer att göra det!

Blir så glad av att få vara med dig!

Älskar dig, puss! <3

2012-01-24 @ 22:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0