schema! <3

förlåt förlåt förlåt! Bloggen har inte varit upptaterad nu på länge! asså har haft en sån vecka som jag lixom inte har orkat! men nu tror jag att jag är igång igen! BIg brother är slut!!!!!!!!!! :(((((((((( Det är världens bästa program! Men nu kan man iallefall följa annica och marcelo på http://annicaomarcelo.blogg.se/ jättebra blogg, rekomenderar stark! De upptaterar jäkligt bra och lägger alltid upp nån bild! ;) Annars näst sista skolveckan! soft! om en vecka sitter jag i kyrkan med klassen! det känns som det typ är en termin kvar eller nått! efter sommaren blir det Floda! Klassresan vart lyckad, det var jättekul, och jag som sagt älskar ju karuseller! Fyfan vad roligt det var! Och Frida hittede en hel del killar att haffa på! ;) eller vad säger du Frida?! Idag är det fredag, härligt härligt! Imorgon ska jag med famlij iväg och köpa skolavslutnings kläder, jag vet jag vet väldigt väldigt sent! Men ändå är det ganska bra för då vet jag att ingen kan köpa en lika dan, för det är ju inte roligt! kuligt kuligt! Idag var jag intte med KS (kamratstödjarna) och bowla och käkade hamburgare! tänkte vissa nästa veckas schema!
Måndag: vanlig dag, träna på sången och typ aa lite så!
tisdag: sexans alltså våran avslutningsmiddag, det blir typ att klä sig fint och äta tre-rätters.
Onsdag:fotbolls match mot alla lärare! kanske åka in och äta pizza med klassen!
Torsdag: KS har några stationer och sånt med fika, sen bir det film och lite gott med klassen!
Fredag: skolavslutning i kyrkan! Sen sommarlov
Alla andra dagar sommarlov!

det var väl allt! // julia! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0