Soffdag!

Igår hittade jag en klänning! Äntligen säger jag bara! Jag och mamma letade i hela Norrköping efter en klänning! Jag tänker inte lägga upp nån bild, idag iallefall! Kanske gör det på fredag innan skolavslutningen!, vill inte riktigt avslöja hur jag ska se ut än! ;) Men annars igår så köpte jag en tröja och ett par shorts! Och så beställde jag o mamma lite kläder! Kanske låter som jag köpte jättemycket kläder igår, men det är sommar man behöver lite nytt i garderoben!! ;)


Det ser ut som det blir regn idag så blir en soffdag! Just nu kollar jag på Karate Kid den filmen är rätt bra! Sen så ska jag nog slå på Never say Never eller nått! ;)

Puss puss! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0