Överdriver nog lite!

Asså det är svårt att blogga när man inte är hemma! Förlåt för jag inte bloggar, men det är en sån här vecka när jag inte orkar! Dagen har varit bra! Pratade med feffe nu ikväll, gud vad jag saknar henne!

Big Brother: finalvecka, själv hejar jag på Annica! Men vad händer mellan henne o Marcelo? De är typ arga på varandra! Om jag får säga så ska de ju typ glömma allt ifrån Big Brother, menar det har ju hållit på och klippt ihop en massa scener och vi ser bara 40 min av hela deras dag! Glöm det och flytta ihop! De är så söta tillsammans! Jag tror Annica lille bror överdriver lite!

Men nu ska jag sitta och skratta åt Hannas pappa! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0