LillLördag

Skönt att veckan går snabbt! Nu kör vi bara torsdag fredag sen helg igen! Nu är det verkligen inte långt kvar till sommarlov! Herregud vad jag är skoltrött så jobbigt men allt i skolan nu, man har liksom ingen ork! Idag var jag o kollade på fotboll, värmbol vann med 5-4 underläge. Rikigt bra! Nu sitter jag med familjen och myser med lite chips, godis och cola och förstås fotboll .. Måste även plugga inför spanska provet som är imorgon! Varför väntar jag till sista dagen innan jag börjar plugga hela tiden. Det sluta alltid med att jag för sitta helst slut i sängen och försöker få in nått i min hjärna, vilket inte går så bra. Men vafan hellre F än A i sjuan måste jag säga! Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0