Sjuk

Hej! Inte den bästa dagen för mig idag ... Ja dagen började bra med hålltimme osv. Fast ja det slutade med att jag låg hemma på golvet och grät. När jag va i skolan så började jag få ont i ögonen. Det blev bara värre och värre. Sen när jag åt så gjorde de så ont så jag satt typ där och typ halvgrät och blundade. Sen gick jag där ifrån till toerna och var tvungen att sitta ner för hade så ont i huvudet och ögonen. Så jag fick typ svimmattack. Så jag ringde mamma och skulle berätta fast då började jag gråta så ja haha Alice fick prata. Då skjutsade mamma hem mig och jag låg på golvet och grät för då hade jag även ont i magen, sen spydde jag några gånger och ja har sovit sen lunch ungefär . Det var seriöst typ nästan det värsta jag har varit med om. Nu vaknade jag precis och mår 4 av 10 typ. Så ska fortsätta sova. PUUUSS hoppas eran dag varit bättre än min. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0