Onsdaaaag

Helllllo!
Vanlig skoldag. Ganska tråkig.
Efter skolan träffade jag b.la fabbe o Ebba så då passade vi på o lämna presenten. Amelie var också med men jag bhöver inte skriva henne för hon är alltid med hahha!
Vi gav han en Ralph parfym! Gulliga va.
Sen följde jag med fabbe, Jesper och bilby ner till stan. Satt och pratade. Sen vidare tillbaka till skolan för utvecklingssamtal. Satt där i en timme. Gillar inte sånt. Klart nu iallefall. 
Sen hem. Kollar lite på tv. Cyklade sedan till Ica och köpte lite saker till tacos. Gjorde det till hela familjen helt själv. 
Typ vi halv 9 smsade fabbe och skrev att jag skulle komma. Så cyklade dit. Då hade Ebba precis kommit och så pratade vi lite och typ gjorde inte så Mycket. Sen kom Sandra också. Skrattade och hade det Nice. Cyklade hem vid halv elva ich nu ligger jag i sängen och ska sova. Pussssiiiisar

Köpte en ny tröja igår. Helt svart där fran och såhär där bak. 
Lite swag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0