Påsklovet

Förlåt för sjukt dålig uppdatering på sista tiden. Men ja har varit fullt upp sen i torsdags. 

På dagen möte jag mamma på stan så då tog vi en lunch på typ nån restaurang som hette Riva. Sen gick vi lite på stan och shoppade liiite. Torsdagskvällen var en sjuk dag. Så himla roligt och kaosigt det var. Haha. Kan man säga kaosigt?!? Äsch
Somnade typ 6 i torsdags och sov kanske till 9.
Fredags gick jag hem vid 11 och sen sov jag mest och på kvällen gick jah på bio. 
Lördag satt jag ute och solade lite av dagen. Sen stack jag till farmor och åt. Sen vidare till fabbe. Var massa där och ja det var mysigt. Kom hem efter 2 med amelie fast somnade inte förrän 4 typ. Vaknade dagen efter halv 12 typ. Åt frukost och sen gjorde vi oss iordning. Sen stack vi ner på fotboll i värmen. Där träffade vi typ Sofia, Ebba, Kim, wilmer, Oscar, Hugo, Jesper. Kanske nån mer vet inte haha. Aja efter matchen kom fabbe och Karja också och stack alla till Stadsparken och åt. Sen vidare till wilmer. Där stack massor. Slutade med att fabbe, jag, Sofia, wilmer , Jesper och Hugo var kvar. Var där till efter 1 tror jag. Stack hem sen och sov. 

Nu sitter jg i bilen påväg till Alice på brunch. Mys hela tjejgänget. 

Nu vet ni typ allt om mitt lov . Hoppas erat lov också har varit assgrymt!❤️










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0