Alla hjärtans dag osv

Hur skönt är det inte med lov?!? 

Igår var det Alla Hjärtans Dag, inget speciellt för mig iallefall haha! 
Efter skolan var jag hos tandläkarn. Sen väntade jag på amelie som skulle komma hit, då åt vi lite osv! Sen drog vi vidare till fabbe! Var där en stund sen kom även Ebba och Jesper. Sen drog dom efter en stund, och meningen var att vi också skulle sticka men vi la oss i sängen och snackade i typ en timme till nästan. De är alltid härligt att bara chilla liksom, man behöver inte alltid göra en massa! Sen kom vi hem runt 12. Då satte vi på oss pyjamas och tog upp choklad mouse och cola o godis och satte på Magic Mike ! Den va feett dålig ju, iallefall dom 10 minuter jag såg! Sen somnade vi och klockan ringde 8 imorse. Det var jobbigt men vi kom upp. Då fick vi även frukost på sängen av Melwin myss! Sen stack vi och kollade på fotbolls cup! Och va där hela dagen till efter 4! Så är ganska trött nu! Bästa laget vann ju såklart! Grabbarna är så jävla Gryma! VÄRMBOL!!!! 
Iallefall nu kollar jag på melodifestivalen och är trött !  Imorgon vet jag inte rikigt vad som händer än! 
Hejdå puss 

GÖTT SVERIGE 
Myssifilt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0