Dagen

Hej 
Redan fredag imorgon! Oh shit vad härligt! Lördag tänker jag nog åka till spökbacken tror jag! 
Igår var jag där med Alice o amelie! Men vi åkte även med Kajsa och Simon! Sjukt kul faktikst att träffa nån från gamla klassen ! Saknar den tiden något så grymt! Pratar typ med 3 människor som jag ändå faktikst har växt upp med och känt i hela mitt liv. Sen igår var jag också lite spontant med fabbe o Ebba! Haha det ända vi gjorde var typ att sova i sängen och kolla lite på tv. Alltid skönt att inte behöva göra nått hela tiden utan bara ta det lungt och hänga in sängen , förstå mig rätt nu hahahaha! 

Aja mys mys

Nu ska jag sova faktikst och tagga fredag imorgon! Änså länge inget planerat! :*
DRÖÖÖÖM BLI SANNNNN :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0