.

                              20 SANNINGAR OM MIG !                                   
Tycker om att kramas men dock tycker jag det kan kännas lite werd att kramas med tjejer hahah
# Jag tycker det är extremt jobbigt att mina kompisar ska behöva välja mellan mig och min bror. Känns alltid som jag förstör då.
# Har otroligt svårt att bli kär och tycka om någon. Helt seriöst..
# Jag avskyr när jag inte får den uppmärksamhet jag vill ha. Då blir jag tjurig, hahahah. 
# Om någon slår mig på skoj så slår jag sjukt mycket hårdare tillbaka. Lite av en reflex haha.
# Jag irriterar mig lätt på hur folk är och vad dom kan göra.
# jag är en så sjuuukt dålig förlorare. Blir så fruktansvärt arg.
# Ja jag är en Tv människa men jag är så mycket hellre ute och hänger med vänner. 
# Jag älskar Cola.
# Jag jämför mig själv med andra hela tiden. Inte bra
# Jag tänker alltid att jag kommer dö när jag är ute och går själv.
# Jag hatar människor som är så egoistiska så det bara lyser om dom.  
# Människor som klagar på allt och alla är typ det värst jag vet. Så jävla jobbiga.
# Jag har blivit sämre i skolan sen jag började i 7:an
# Jag kan inte spara pengar. 20 kr på kontot just nu...
# Jag föredrar att hänga med några tjejer och många killar än bara massa tjejer.
# Hela min barndom har jag alltid varit med killar och Alice. Det var typ min ända tjej vän som jag var med utanför skolan. Och på skoltid i lågstadiet spelade jag alltid fotboll med killarna och hängde med dom istället för att leka "häst" med tjejerna. Och tack och lov, för där var det alltid drama.
# När jag blir stor ska jag flytta till mitt drömmande USA.
# Jag kan vara uppe sjukt länge på loven helt själv utan någon som helst andledning. Alltså jag är en nattuggla eller vad man kallar det.
# Jag vill ha en pojkvän, men somsagt svårt att hitta kärlek. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0