Lördaaaag

                                     Hejsan
Lördag idag! Hade planer till idag, men det gick åt helvete med det! Haha 
Men gör inte så mycket för mig. Tänkte kolla på Melodifestivalen och köpa massa gott till.  

Igår var det skola. Vi fick lära oss lite nytt på dansen osv. 
På kvällen åt jag på Sibylla med mamma och Melwin. 

Sen kom Alice S o Agnes till mig, så vi gick till pingst, hahha. Vi spelade Wii först. Sen sjöng Agnes o jag massssa karaoke , vilket var otroligt roligt! Sen avslutade vi med en film. Tyckte faktikst den var bra dock missade jag själva händelsen i filmen men Aja. Kom hem runt 12 och satte mig och kollade på tv. Sen somnade jag typ 2.

 Vakande förut och har precis ätit frukost! Nu kollar jag på glee! 

Trevlig lördag 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0