❤️

Nu är vi inne på sista skolveckan. Eller ja skola och skola. Så grymt skönt!!!!
Helgen var vi bl.a. Hos Oscar och Alvin. Det var väl roligt. Söndag så drog ch, ja o amel till djulö. Typ hängde där hela dagen. Sen la jag mig ganska tidigt. Vilket var skönt. Idag har vi varit hos Torgny och haft det galet mysigt. Mia bjöd på pizza och massa Cola och ja. Sen drog vi till Torgnys brygga o badade. Sen drog dom flesta men vi stannade och det var då det blev roligast. Vi körde Kubb och ja vad ska man säga tjejerna vann såklart. Sen hade vi galet vattenkrig haha. Japp!.!. Nu är jag hemma och väntar på mat. Ska lägga mig tidigt idag också o kolla på film och ta det lugnt. Ja men hejjj

Förresten köpte jag skolavslutningklänningen i lördags.
Ch❤️

Djulö häng 


😍😍😍😍

Efter badet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0