Nationaldag

Hejsan. fredag idag. Först var jag, Alice, Alice, Tove, Alexandra, Agnes o Amelie vid Stadsparken men det var galet tråkigt. Så vi gick till c&l och åt glass. Sen bestämde vi att vi skulle åka till djulö. Så vi köpte med en massa och åkte dit. Sen kom även en massa killar. Alltid härligt. Sen typ stack alla en efter en och jag och Agnes var tvungna att sticka för polisen stannade en massa och vi hade inte lysen så vi fick dra en annan väg. Där splittrades vi alla typ. Sen kom Tove o Alice efter oss. Då åkte vi till Gastuberg och träffade bl.a. Hugo, Wilmer o Karja. Aa slutade med att Agnes, jag, Hugo, Wilmer och Karja o några stod vid sidan av vägen och ha bara snackade och "chillade" haha. Men det var faktiskt mysigt!! Men nu ligger jag i min säng såhär kvart över 2. Helvete att fåglarna börjat kvittra redan...

Har typ inga bilder men yes 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0