SOMMARLOV

Hej! SOMMARLOV VAFAN?!?!? Hur jävla skönt som helst. 
Igår invigde vi sommarlovet galet bra. Efter skolavslutningen stack ja,Alice,Frida o Amelie till Jonathan. Där var det poolparty!! Galet roligt. Efter det stack jag, ch o Amelie till mc o åt. Sen stack jag hem och gjorde mig iordning inför kvällen. Då var det Partyyyyyy dags. Eller inte hahahah. Aja vi behöver iallafall inte gå in på detaljer. 😄 

Slutade med att vi 3 plus Kim som i tält hos ch. Mysigt men hårt kallt och varmt!!! Idag hade jag ont i huvudet och var galet trött... Orka med det alltså. Var ute en sväng. Sen kom jag hem nån gång. 

Hemma hjälpte jag mamma med håret, sov och ja har ätit. Nu är jag alldeles ensam och har varit det i stort sätt hela kvällen. Just nu sitter jag o tittar på twilight och jag fortsätta med det.

Det här va dagen innan när jag skulle kolla hur jag skulle se ut. Ful som fan men annars japp..
Håret på nära håll

Mina fina vänner 
Fridis❤️
Ja o Sandra i poolen! Lugnt bara Cola😉
Några från dom vi vad med igår 
Japppp
Ogge boy
❤️
Natten 
Jusde åt pizza idag. Ensam.. Äckligaste pizzan Ever!!!!!
Samma bild fast redigerad 
Twilight mys med mig själv ❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0