Muuuummmms

Hej! Sjukt soft med helg! Skoltrött och behöver sommaaaar! 
Idag blev jag väckt av pappa. Så gick ner till köket för frukost, då stod mamma där i köket och gjorde Amerikanska pannkakor. Hur mysigt som helst. Sen färsk vattenmelon till också! Vilken lyxfrukost!!!
Idag har jag säkert kollat på minst 10 avsnitt av Gossip girl! Kollat absolut hela dagen. Började om förra veckan och ska börja på säsong 3 straax. Snacka om att man kollar mycket då. 
Aja idag tänkte jag mysa med familjen och tydligen så är det Eurovision ikväll. Hade ingen anning men ja. Sverige kommer ju inte vinna men vem fasiken bryr sig?!? Pappa står ute vid grillar och fixar. Börjar bli rikigt hungrig nu. Senare tror jag faktikst jag även tänker bada. Mysss 

Ha en bra helg! XOXO GOSSIP GIRL 





Amelie och jag testade på Frappee igår på mc. Ingen hitt för oss ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0