God Natt!<3

Hejsan.. Förlåt att jag inte har bloggar nu på hela helgen..! Har gjort så mycket så jag har inte hunnit. I fredags var man i spökbacken med skolan, det var kul..! När jag kom hem åkte mamma och jag till stan o handlade lite..! På kvällen var jag på fg med Emilia och Frida. Det var filmkväll där och vi kollade på Lejon kungen, eller jag tror det var den..;) I lördags var jag i spökbacken igen men jag åkte inte skidor för det orkade jag inte..! På kvällen var bara mamma, jag och Freja hemma. Vi kollade på Melodifestivalen..! Haha rätt bra..! Idag har jag vart med soffan och tvn..! Vi hade riktigt kul..! Ikväll har jag bastat med familjen, mysigt..! Jag har flätat håret, kanske kommer en bild imorrn.. Men nu kollar jag på tv, godnatt! Bloggar igen imorrn..!<3

Puss Hej..!<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0