dagen min

Om dagen dåe, först vaknade jag sen så gick jag ner och åt frukost, sen så gick jag och gjorde mig i ordning, sen så åke la familia till norrköping för lite shopping och även bada i Finspångs badhus, sen så efter shoppingen stack vi dit och badade, efter badet åkte vi hem till staden och åt på Harry's. Mycket gott måste jag säga, det blev lite revbens späll och pommes. Shoppingen idag gick sådär, jag hittade nästan iget, vet inte vad som hände, gick och gick men hittade verkligen inget, fick sån här panik känsla , man kan ju inte åka tomhänt från norrköping, ,men tillslut hittade jag iallefall ett line soom det står nått på och en vit stickat tröja. ja och nu har jag varit på fg med emilia. det var sjukt tråkigt.. haa det bra! Yolo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0