Presenter

Tröja från GR 
 
Tränings tröja och ett par långa springbyxor! 
 
stickad trekvarts tröja från H&M
 
Svarta långa byxor från GR
 
 
 Presentkort på GR! nu kan jag shoppa loosss! (Y)
 
ursäka om bilderna är upp & ner! orkar inte fixa! Pengar --- jag ska faktikst spara !!!
 
 Av Alice fick jag dessa fina saker! Love it! en boddy lotion eller vad man stavar/ säger som luktar gudomligt! anskits masker, assBra! örhängen som verkligen behövs för mina är typ borta vita/svarta/silvriga! och två jätta fina naglack i blå och rosa glitter!  thank you vänner!! <333 FRån Åhlens :D
 
åhh ett par nya svarta convere! mina gammla jag gick runt i lätt det som jag gick i klack för dom var från turkiet , skönt med ett par rikiga nu alltså!!! Från det där som ligger bredvid ÖB tror jag dom köpte dom, dom finns iallefall där!
 
Sen det jag fick imorse var mitt efterlängtande skal som jag velat ha i ett år! det kommer verkligen till nytta, sen plast på mobilen är alddrig fel! ass bra!!! FRån Fyndiq skulle jag tro, inte säker! men om ni beställer köp det lite dyrare för det finns olika med olika fack och med och utan pengafack, så kolla extra innan ni beställer så ni får rätt! och det är alltid lite bättre att ta lite dyrare, för jag vet att det finns ett för 49:- men skulle tipsa att ta det dyrare, men ni gör som ni vill! :*
 
Tack för mina fina presenter, allt var jäääätte fint! super glad!!!! <3
 
Vad ska man säga. man blir aldrig för liten för ljus! jag besämmde att jag skulle iallefall ha ett ljus, för skojsskull, och cool som jag är satt jag det i mitten av rosen! Coooooolt jag hade tvåtårtor oroa er inte! ja tårtorna är från maxi om det frästar er! ;)
 
DEt var mina presenter, ha en bra tisdag! kyyyyysss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0