JULLISLOVIS

tjabba! tar mig friheten att skriva nu eftersom jag sitter vid datorn. så mycket enklare att skriva då. Ja jullov nu. som jag har längtad, jag tror ingen i världen inte vill ha jullov just nu. Sjukt skönt eftersom jag var suuuper skoltrött. Nästa fråga är ju vad ska man egentligen hitta på nudå på jullovet. Vill ju inte direkt sitta hemma hela dagarna. har inget speciellt planerat just nu, ska ta dagarna som dom kommer. Nu lät jag spm värsta livsnjutarN, vuxenpoäng till mig nu alltså. Nemen ska ta det lungt iallefall, kanske drar en sväng till stockholm med kompisar. skulle ju inte sitta helt fel alltså.
 
Aa men just nu så sitter jag på rummet mitt och lyssnar på Mileys nya album. Ska ju på henne i Maj men måste ju kunna absolut alllla låtar annars blir det sjukt pinsamt så ska träna in allllllla!! Det är ett måste faktist.
 
Mina vänner, vad händer på nyår då? Själv har jag inte planerat nått alls än. Inte köpt nån nyårsklänning ingenting. PANIK. eller inte, har sjukt många klänningar i garderoben som jag behöver andvända. har inte ens tagit bort prislappen från vissa. Men hoppas på sjuka händelser iallefall.
 
Är det bara jag som längtar som en tok till jullafton eller? känns som det! Vill ha nyttt nytt nytt! ska bli oerhört spännande.
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på musiiiiiika, sen blir det kanske Grown Ups 2 eller nått sånt. Men vi får se. 
 
Dock så är datorn som jag skriver på paj såatt det finns inga bilder eller nått! Men men

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0