vilken jävla film alltså

hejsan! Imorgon är det julafton, för klockan har passerat 12 så att. 
Okej när jag gick och la mig var jag sugen på att slå på en film. Så jag gjorde som jag alltid gör och kolla överallt söker lite hit och dit, och tillslut fick jag fram en film som hete Spring Breakers. Kollade vilka som var med och oj vilka bra kändisar det var med tänkte jag 
Selena Gomez- Disney Chanel
Vanessa Hudgens- Disney chanel
Ashley Benson- pretty little liars
Man bara wooho bingo typ, alla bra i en och samma film.
ja jag gör som vanligt läser lite kommentarer om filmen nedanför och det står typ, sämsta filmen ever, ångrar att jag slösade 90 minuter för dethär, den suger oooossv
Men jag klickad igång den ändå. 
Den börjar lite konstigt och sen fortsätter den så!
Liksom när man tittar vilka som är med tänker man värsta barnfilmen. Men nej det visar sig vara världens jävla
Sex,knark, supa sig full, döda, vapen,poliser,masker,fängelse,hångel film. Alltså mina vänner herregud vilken dålig film
Tänk er själva att ashley vanessa och nån snubbe kör trekant i poolen i filmen. Det låter inte ens rimligt men det är sant. Selena Gomez var väl den ända som  inte gjorde bort sig får jag nog säga. 
Sen springer dom runt och dödar alla
Och har på sig nån slags lejon bikini och nån rosa rånarluva för hela ansiktet. och dansar runt i en ring med vapen?
Alltså herregud vilken film . Seriöst led av att tänka att dom ens tackade ja till filmen. Det här var faneme dåligare än att sitta och kolla på Tecknat Nalle Puh i 48 timmar. DÖr vet inte vart jag ska ta vägen. Kan inte tro mina ögon! vilken film....
Filmens handling var iallefall att dom här 4 tjejerna då har vårlov och vill åka bort för att se nått nytt. Men de har inga pengar för de knarkar upp allt. Iallefall bestämmer sig 3 av dom att råna en restaurang . Och dom gör det med hjälp av rånarluvor och vattenpistoler. 
De får tillräckligt med pengar och drar iväg. Festar på som galningar och röker och tar droger hela tiden. Och sen kommer polisen mitt i en fest typ och tar alla.De sitter i fängelse och sen typ i rättegången sitter nån ful snubbe med silvriga tänder. asså det finns inget fulare på killar än när dom sätter dit låsaständer som är silvriga. Han betalar iallefall ut alla tjejer och tar med dom till hans kvarter. Han är ju förstås en knarklangare och ganster osv. Selena säger att hon inte trivs och vill åka hem och där slutar hon va med i hela filmen. Sen gör dom sjuka grejer och jag vet inte vad. Sen blir en till tjej skjuten och hon bestämmer att hon cokså ska åka hem. DÅ är det 2 tjejer kvar Ashley och Vanessa. Och dom håller på med det ena och de andra. Sen börjar dom skjuta filk typ sen slutar filmen. 
 
Inte nog med det så filmades filmen på ett så sjukt konstigt och jobbigt sätt. Man täänker typ för sig själv håll still kamera jäveln nån jävla gång ditt äckel. svär man blir galen.Herregud kolla inte på filmen, den suuuuuger något så stenhårt. Konstigaste, tråkigaste och dummaste filmen jag någonsin har sett. 
0 Brödrostar av 1000 kan jag lätt säga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0