Vem älskar inte känslan av att bädda ner sig i en ny bäddad säng? Seriöst härligaste känslan!

Hej! Äntligen helg ! Så himla skönt! Idag har jag kollat på fotboll. Störde mig så himla mycket på Ronaldo, dels för att han överdrev sjukt mycket och var dryg och skulle hålla på o sjuka även fast det var Offside sen gjorde han 1-0 målet så dom vann! Jag tycker fotbollsspelarna är överskattade, seriöst halva bunten skulle ju Kunna göra en jävla 7 timmars film för det "filmar" så jävla mycket för minsta lilla! Jag tycker såhär det är små divor som springer runt på en gräsplan. Ska inte dra alla över samma kant men ni förstår! Men nu vänder vi om och taggar på nytt tills på tisdag då kör vi igen då på hemmaplan ! SEGER! 

Aja slut på fotbolls snack, nu ska jag typ kolla på nått Gossip avsnitt eller sova eller nått! För imorgon ska antagligen hela la familia till lindköping och Norrköping. Så dags att släcka snart antar jag. 





Kommentarer
Postat av: Amelie

Så fin du är!!!

2013-11-17 @ 11:33:59
URL: http://www.nattstad.se/StoraDr%C3%B6mmar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0