skvaller och mina åskiter!

hej hej! jag har tråkigt så jag tänkte passa på att skirva lite skvaller och sånt smått och gott som tjejer alltid tycker är intressant. ja den här gången kommer det handla om olika kändisar!
 
Vi kan börja prata om Gunilla Persson. ja vad ska man tycka om denna kvinna egentligen? Nu har hon tydligen gått till attack mot Tv3. För att dom har gjort så hon framställt som en arg dum käring. haha alltså och vet ni vad hon gör jo hon hotar med att inte göra nått mer Hollywood fruar. Alltså vet inte rikigt vad man ska tycka om det. Det är ju roligt att någon skämmer ut sig så pass mycket som hon gör i serien. Men  alla tycker hon är en idiot. right?!? Som jag tycker så skulle jag helldre se Isabell än gunilla i serien! 
 
Justin Bieber! läste precis att han har en ny kärlek om det nu är sant. Hon heter tydligen Jacque Rae Pyles. jag googlade på henne. ja Selena och Justin is waay to snyggare än dom iallefall , det måste jag säga!!  Jag tycker han borde leta sig tillbaka till selena, men ja om han blir lyckligare med henne så what to do.
 
Miley Cyrus! ja hon och Liam har nog officielt gjort slut. För förra veckan så avbröts deras förlovning och det har kommit ut bilder när han kysser en annan tjej, och jag sger reeedan???? Sen hade Miley då brytit ihop på scenen för hon var så ledsen... jag tycker synd om miley. Jag såg faktikst en bild, alla retar upp sig på att miley är nacken i sin musikvideo. men har ni någonsin tänk på att Lady gaga och Rihanna också har gjort det? men då var den ingen big deal för de är sånna som personer. Men hallå alla människor ändras och mognar upp. Det har miley också gjort, och hon gör allt typ för att folk ska se henne som hon är idag och inte den där tjejer men det långa bruna håret på Disney Chanel. Jag tycker hon är rikigt ball för att hon står för den hon är. Och hon har ju inga skandlar som knark eller värsta fyllot. så hon har ju kontroll över sitt liv right? Och musikvideon, kolla inte bara på videon och döm lyssna på texten också så förstår ni kanske lite bättre! 
 
Ja det här var alltså lite skvaller och åskiter från mig. ville ha nått att skriva om så då tyckte jag det här passade perfekt idag! ha en fortsatt trevlig fredag ! kysss :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0