Ser nästan vad jag skriver på mobilen..

Heej!
Sista lovdagen igår. Vakande av klockan som Ringde 10. Då cyklade jag till Ica och köpte det jag behövde för att sedan kunna åka till slice Skantz. Där ar vi 8 brudar som skulle bruncha tillsammans. Sjuuukt mysigt!! Sen gick amelie och jag hem eftersom vi inte hade skjus till stan. 5 km och tog bara 40 min. Skönt faktikst. 
Vi gick direkt till backavallen och träffade fabbe, Hugo o Alvin.  Kollade på massa fotboll. 
Efter stack vi hem och bytte om sen vidare till Kim. Där var fabbe, Kim, Karja, Alvin, Hugo o wilmer. sen vi då.
Det ar ju mysigt att grilla ute. Stack hem runt halv 10 och kollade på lite film sedan tyyp sova.

Idag skoola. Fast 2 sista lektionerna var inställda så slutade halv 2 istället för 10 i 4. Då gick amelie, Alice, Frida, ja, Jesper o bilby ner till stan. Mötte även Ebba där för vi skulle köpa en present vi 3. Den fikade vi lite på glass och jag köpte en tröja. Nu sitter jag hemma och kollar på tv. Skön dag! FÖRUTOM ATT MIN FRAMSIDA PÅ MOBILEN SPRACK. Vet inte om jag vågar säga till mamma... Aja






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0