Stavningen alltså

Helo!
Redan torsdag kväll? What 
Har ju varit lite seg med bloggandet, men har helt enkelt inte tid och måste prioritera andra saker före. 
Tisdag var det friluftsdag! Skidor hela dagen sen följde fabbe och Jesper med hem! Hängde och kollade på OS. 
Onsdag åkte vi skidor på kvällen! 
Torsdag idag ar jag pysslat med rummet  i stort sätt hela eftermiddagen. Sen avslutade jag dagen på bästa sätt, pizza och cola! 
Alltså nu är det skärpning, måste verkligen röra på mig nu! Börjar bli orolig över min egen framtid! Men det är så tråkigt att springa och speciellt när det är såhär kallt och slaskigt ute. Och pengar till att gymma osv har jag ej.. 
Men det är dags att ta tag i sitt liv! Nån som vet nått bra sätt att få insperationen och motiveringen till att träna eller? 

Förresten vad det blir fel i mina inlägg hela tiden ! Shit vad jobbig det måste va att läsa. Det är faktikst inte mitt fel, just saying!!!!!!! 

GE MIG 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0