Min positiva dag!!!!;)

Hejhej! För en gångs skulle ska det komma upp ett positivt inlägg! Har varit dålig på det tycker Frida så ja! Let's go

Dagen har faktikst varit bra! Skolan vet ni ju vad jag tycker om det så dä behöver vi inte gå in på. Efter skolan bjöd Edvin mig och Ebba på choklad han är guld värld. 

Sen har jag gått Runt och lallat på stan me Ebba o amelie i stort sätt hela kvällen. Undra om jag precis kom på ett ord som hette lallat eller om det finns. Vi har försökt hitta en vettig present till Alice.sim fyller imorgon! Wiihoo
Det ska firas med ja vettifan! Haha vi ska iallefall hem till henne och det blir skojsigt. 

Sen ska jag även försöka övertala mamma att vi ska fixa mitt hår på lördag! Vet inte men skäms typ över hur det ser ut! Man bara nej HELP me! 

Chokladen ❤️❤️❤️❤️❤️



Fett äcklig ät inte den !!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0