Städa Städa och lite mer Skola

Idag hann jag inte blogga på dagen men gör det nu.:) Man har ju vart i skolan som alla vet.. Vi gjorde inte så mycket, hade träslöjd och hon fick typ damp på oss men endå... Vi jobbade typ inget. Jag gör ju Svampob Fyrkan och det går riktigt bra måste jag säga, eller kanske inte råkade borra sönder hans ena cp hand så jaja skitsamma..!
Sen hade vi teater och då spelade jag en som hete Julia :D Jag var mobbare..! så härligt. :) Den handlade typ om att jag och en kompis som hete Amanda ( Emilia) mobbade en som hete Elin ( Isak ) och aa det gick ju bra.. Sdn hade vi en lärare som inte bryde sig -.- men orkar inte berätta mer om den teatern för den är tråkig!! När jag kom hem idag skulle jag städa hela nedervåningen... Rätt tråkigt men man tjänar ju pengar så. Det vart riktigt fin är så stolt!! Sen åkte jag till stan och kollade på när Melwin min lillebror klippte sig, ja vet jag har inget liv.. Sen var jag tjok och åkte och köpte fika och moffa i mig det med Melwin :D Det var riktigt gott!! Nu ikväll var man på fg (fritidsgården) och det var riktigt tråkigt! Jag hade inget att göra så jag bara stod och dansa o lyssna på musik!! Och nu är jag hemma och har tråkigt! :D Det är de bästa jag vet... Därför kunde jag inte blogga förrut så ni vet..! Men Tack o Hej Leverpastej!
Puss Hej! <3

Kommentarer
Postat av: Moster Carro

2012-01-27 @ 23:05:04
Postat av: Anonym

Fina fina du <3

2012-01-27 @ 23:05:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0