Back again!

Har varit i Dalarna hela helgen! Hade inge jävla internet! :( men nu så är jag hemma igen! Har köpt två Justin Bieber tröjor, en väska, ett halsband, en kitty bok och nått mer men kommer inte på! Hoppas alla har haft fint väder och haft det bra, vädret i Dalarna har iallefall varit sämst! Fredags molnigt, snö, kallt och regn! Lördags regn och molnigt!
Och självklart idag när man åker hem är det strålande sol! Ajja, inget man kan göra nått åt! Men nu efter typ tre timmar i bil så är jag ganska trött. Btw big brother har jag knappt kunnat titta på för android-telefoner är ju sådär riktigt dåliga! Men Marcelo va fan håller du på med?!? :000 Sånt får man inte hålla på med! Och Jennifer är ju rent ut sagt dum i huvudet! Men men det finns ju människor till allt! ;)

Bloggar ikväll så får vi alla hoppas att Jennifer åker! ;) jag menar hon klagar ju ändå på allt! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0