Måndagar kan ingen gilla! :(

Hejsan! Idag har varit en okej dag... Men ingen människa på jorden borde gilla måndagar!

Jag mår piss just nu! Ont i huvudet, snuvig, kalt/varmt, trött och har tråkigt! Men men sånt är livet! Imorgon är det PRAO dag! Tror det blir Björsons med pappa! Annars blir det Ericsson med mamma! Kul ser inte fram emot det! Sen måste man redovisa vad man har gjort o så! Kul! det man kan skriva är ju antingen "kollat på när pappa målat och städat efter dom - eller mamma " satt bakom mamma när hon jobbade och gjorde inte ett skit, eller jag fick trycka på en knapp på datorn, dagens höjdpunkt JAII! ;( men det är ju bara en dag och det ska jag väl klara, menar slipper ju skolan, och det är sooft! Men nu ska jag kolla på tv o villa! ;)

Puss puss ha det gött! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0