Marcelo+Annica=Ska Vara Kvar I Big Brother! Men hur gick det?! Vi saknar dig Marcelo!

Jag måste bara säga! FUUUCK FUUUUUUCK FUUUCK FUUCCKKKKK THIS SHIT! hata hata amandus o hanna j hata hata amandus o hanna j men älska Annica Annica älska älska Annica Annica!!!!



Helvete vad vilket jävla fucking skit rent ut sagt! Vi saknar dig ju Marcelo vi hoppas du har det bra! Vi älskar dig Marcelo hoppas viiii ses snart! Marcelo Marcelo Marcelo stakars Annica hur kan man bara rösta ut han sådär så Annica får vara helt forever alone?!? Ni är ju helt knäppa som inte rösta på han! Va fan ska hanna j göra där inne?! Hon är bara en jävla käring som städar och måste lära sig att ta på sig lite mer kläder! Uch uchhhh säger jag bara! Ne fyfan vad arg jag är nu! Bläääää hata hata Hanna j hanna j! Nu är det ju iallefall klart, Annica ska vinna! Ni borde skämas där ute för att Marcelo åkte! Va fan ser ni hos Hanna j ?!?! Jag blir så trött på sånt här åhhh!


Men annars har dagen varit skitbra! Det har varit skit varm i sjön och jag o några kompisar tog ett kvälls dopp och det var sjukt kul! Men sen förstördes allt av att Marcelo åkte ut! Hinner inte med nån bild! "(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0