Vrå imorgon! Alla kan komma! 14.00 inträde

Förlåt igen! Asså efter skolan idag så åkte jag direkt till stranden! Det var riktigt skönt! Sen åkte jag till stan och köpte skor och handlade mat! Sen åt jag sen badade jag igen! Och nu har jag precis kollat på big brother! Därför har jag inte bloggat! Men idag åkte ju feffelue som alla vet! Big brother börjar närma sig sitt slut! Det kommer ju kännas sjukt konstigt, för nu är man så van att sätta på tv:n kl 22.00!




Jo jusde! Imorgon är det premiär för vrå! Herre gud vad läskigt det här kommer bli ! Men det är bara att göra som vanligt! Alla som vi kolla, det kostar 100 kr för vuxna över 20år tror jag och under 20 år är det 50 kr! Det börjar imorgon kl. 14.00 men om man ska kolla så ska man väl komma lite innan! Hoppas jag ser några roliga face!

Nu ska jag kolla på tv! Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0