Grym dag! 👍❤

Hej! Jag sov ju som sagt hos Frida inatt, det var sjukt kul, vi lyssnade på gamla klassiker, skrattade, snacka skit, och helt enkelt chillade. Idag åkte hon och jag till Duveholms hallen för att kolla på handboll och va med kompisar. Först var vi med Kajsa och Lisa, sen stack Kajsa och vi var med några andra, sen stack dom och då va vi med andra ! Så jag har väl varit med ganska många idag " kan inte namnen på alla så orkade inte skriva". Har iallefall har grymt kul.! Imorgon blir det att kolla på konsert som typ heter nått med världens barn eller nått, det är min nya klass och Tallås musik klass. Det ska bli sjukt kul! Hoppas den är bra, annars jävla... Haha! Men nu blir det strax planka, så jävla gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0