Fredag

Dagen har varit riktigt Nice faktiskt. Alice o jag stannade i stan efter skolan och va med Lisa. Sen stack vi till Tallås för att sätta upp lappar. Sen vidare till Lisa för hon skulle äta och sedan Stadsparken där jag o Alice skulle äta. Sen gick vi till Ica för Lisa skulle köpa lite saker och sedan till Pingstkyrkan. Träffade massa kompisar där och då sa dom att det var disco, så vi stack mot Disco vi var typ 15 pers som gick dit sen partade vi lite där och sen gick vi tillbaka till pingkyrkan. Det är typ vad jag har gjort. Just nu ligger jag i sängen och tänkte försöka sova för imorgon ska jag upp klockan åtta för det är handbollsmatch så yes lördagar som man får sovmorgon också... Men det går inte att sova för det har pipit i mitt öra i 20 min nu. Så att ja det är jobbigt.... fyfan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0