TokBra vecka!

Hej!
Nu är jag hemma igen! Men inser redan hur mycket jag vill tillbaka. Så sjukt mycket skönare där uppe. Man kan bara slänga alla problem bakom sig och bara leva livet! Redigerade ihop lite bilder från veckan. Saaknar det något grymt redan.... Veckan gick för fort känner jag. Har haft en helt sjukt bra vecka. Vi har skrattat hur mycket som helst och haft det hur bra som helst. Vi har åkt mest skidor men det har blivit lite annat också. lite pussilusande hit och dit och lite AfterSki, lite skoter och lite nya kompisar. trevligt trevligt.Man får göra precis som man vill där uppe, det är det som gör det så härligt och man känner verkligen att man lever livet. Nu är det ju strax tråkig vardag igen. Jag pallar seriöst inte mer skola. Sommarlov det passar bra om du kommer nu Tack. Imorgon ska vi iallefall bort till några. Känner att jag får vara hemma mycket nu på sistonde. Yes och alla i familjen ligger helt döda överallt. Det borde ju iallefall vara jag som är tröttast, men icke så, här är man piggast i familjen. Kanske blev lite långt och jobbigt att läsa, men jag har ju knappt bloggat på en vecka så då blev det lite längre än vanligt. Men ha en assbra helg så hörs vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0