Vet inte vad jag ska tro längre!

Varför har man ask egentligen? Det mesta man får på sin ask är anonyma jävlar som skriver hat meddelanden. Dom som står på bilden är bara 2 av många jag brukar ofta blocka vissa meddelanden. Vad tjänar ni på att skriva så till mig? Tror ni jag ska gå och ta mitt liv så ni blir av med mig eller? Det värsta är att jag tror vissa kommentarer kommer från nån av mina "vänner". Hur pallar ni ens skriva så, men visst ni får slösa massa tid på mig om det är det ni vill. Men Vad tjänar ni på att skriva så egentligen? Fattar verkligen inte! Det är okej att skriva att jag har varit dum osv, men skriv det fan inte anonymt för det är så jävla lågt. Usch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0