'

hej! det blir så att jag tänker skiva om göteborg här på datorn sen när jag lagt ut dettta inlägg går jag in påmobilen och lägger ut bilderna till! det är såå jobbigt att skriva på mobilen + så går det mycket snabbare på datorn! 
vi åkte vid 7 på tisdagen och stannade och åt fruksot vid vätten! jäääätte fin utsikt !! sen kom vi fram nån gång! då gick vi direkt och cheka in på hotellet! sen när vi lämnat väskorna på rumet gjorde vi oss iordning och tog spårvagnen till liseberg! där träffade vi min faster med familj! sjuuuuuuuukt varm dag var det ska ni veta! sen var vi väl där i typ 10 timmar ungefär! precis innan vi skulle gå så gjorde vi det sista och det är ju att spela på hjulen. jag gick till choklade drog fram 20 kr och tog en bricka. sen tänkte jag ju såklart att jag inte skulle vinna så jag stog och kollade på chokladen istället sen bara helt plötsligt var det mitt numer! jaaag van! fyfan vad jag är bra!!! såklart sprang en stolt tjej till mamma för att berätta! haha ! på kvällen tog vi spårvagnen till nått ställe och åt! då var jag hungrig ska ni veta och fötterna värkte som aldrig förr! sen tog vi spårvagnen hem! dagen efter skulle bli en shoppingdag! det tog tid innan jag kom igång med shoppandet!! säkert 3 timmar, hehe! sen när jag väl kom igång så! efter en dag på stan så åkte vi hem och duchade lite och chillade och gick ut lite för att ta lite kort och kolla på utsikten! sen tog vi båten in till stan igen för att leta upp nån restaurang att äta på! maten där vi åt var jättegod, sen fick vi glass till efterrätt av servitören! en snäll sådan! sen stannade vi vid en stor ute skärm! kommer inte ihåg vad det heter men iallefall, på den kunde man kolla på matchen mellan sverige-tyskland! men sverige var inte så bra så vi gick efter typ 20 min! då åkte vi hem till hotellet och tog oss en drink där sen var klockan mycket så det var dags att sova! nästa dag var det hemfärd! då stannade vi på något slags ställe med affärer ! men hittade ingetting! och enligt mig var det bara tant kläder! sen åkte vi och stannade igen på en polka butik och köpte massa godis sen var det raka vägen hem! ja trevliga dagar var det! tror inte jag har glömt nått! men vi hade iallefall fin utsikt mot vattnet på hotellet och där kom det stora båtar som man kunde ta sig till tyskland och danmark med! ni vet sånna som bilen får plats i! jaja Trevlig! somsagt bilderna kommer strax från mobilen. och smart som jag är glömde jag systemen hemma så det blir bara iPhone bilder... :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0