TISDAG

Hejhej! Huur soft dag som helst! Men denna skoldag var väldigt onödig! Vi hade 4 hålltimmar! Våran första lektion började inte förrän 11.40, men det visste ingen så alla var där som vanligt halv 9! Fatta vilken sovmorgon vi hade haft om vi hade vetat det innan?!? Väldigt onödigt att åka till stan för en lektion... Vi hade matte och skulle egentligen haft geografi också men vi övertalade vår lärare att göra det vi skulle ha gjort på lektionen hemma! Men stannade i stan efter skolan och drog med några tjejor till Stadsparken och käkade "dags att börja ta hand om sin kropp nu känner jag" sen träffade vi Jesper o gänget och hängde med dom till vi träffade bilby o fabbe då var vi med dom tills jag hade utvecklingssamtal, vilket gick jättebra. Mina små vänner satt och väntade på mig i skolan så efter det drog vi oss ner till duve då vi skulle bowla o käka med klassen! Sen var jag med några efter det och kom hem vid nån gång efter 8 och då gjorde jag mina läxor som ska in imorgon! Långt inlägg nu känner jag! Men avslutar men godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0