Helgen

Hejsan! Fullspäckat schema hela helgen! Fredags flyttade vi ju! Sen igår var jag på cup nästan hela dagen. Och gissa vilka som vann hela skiten jo Värmbol. Amelie och jag värsta levde oss in i matcherna och typ börja skrika o allt , haha! Sen så följde Jesper och amelie och Alice med hem till mig för dom ville ju se. Sen stannade dom. Ja sen ringde det på dörren många gånger. Tror det slutade med att Anton och jag hade 11 kompisar i huset! Vad ska man göra vi bor ju i stan! Sjukt kul var det iallefall! Rummet blev kaos och alla människor som vi va sprang runt i huset och körde kurragömma! Haha ! Och ja sen när alla stack så la jag min nästan i sängen på direkten. Ja idag blir det också kolla på cup. Sen får vi se! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0