HÖSTLOVET

Hej, tänkte berätta om höstlovet då! Och jag börjar från fredagen då vi fick det!
Fredag: ja först var jag i skolan sen på kvällen sov jag hos Alice
Lördag: gjorde inte så mycket har jag för mig! 
Söndag: inte så mycket tror jag chillade hela dagen 
Måndag: först lovskola sen efter när vi slutade så gick vi till Sibylla och sen var jag med kompisar
Tisdag: lovskola först sen möte vi upp några kompisar och sen trog vi och åt nånstans. Sen trog vi till tågstationen och köpte biljetter.
Onsdag: lovskola en timmer först på morgonen, sen drog jag, Agnes, amelie, jepser och Alice till Stockholm! Det var grymt roligt! Grym dag helt enkelt. Sen när vi kom hem trog jag till farmor och farfar och åt.
Torsdag: ja här kan man ju säga att höstlovet började för mig. Låg hemma och sov i stort sätt hela dagen sen kom jag på att det är ju Halloween och då kan man inte va hemma så jag drog till stan och träffade Agnes, Alice och Ebba C. Jävlar vilken rolig kväll vi hade! Skrattade som aldrig förr!
Fredag;  jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde i fredags jag tror jag bara chillade hemma sen typ kom mamma och hämtade upp mig och Melwin sen drog vi och fikade på sultans och sen trog mamma jag och Melwin och kollade på tapeter i våra nya rum, dock fanns det inget jag tycke om särskilt mycket!
Lördag: först sov jag ut sen läste jag ut min förbannade bok som vi har i läxa, måste säga att de må vara Sveriges segaste bok!!!! Sen på kvällen kom Alice till mig och Sov här.
Söndag: ja idag vaknade jag av en kudde i ansiktet av Alice... Vi gjorde inte så mycket kollade mest på tv och lyssnade på musik. Sen stack hon hem, då passade jag på att göra mina läxor och slog även på film. Och nu sitter jag här vråååålhungrig och väntar på mat! Ikväll blir det nog solsidan och sen kanske nån film eller nått! Tagga skola imorgon... 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0