Live your life not others!

Hello! Ja idag har varit en soft seg dag! Amelie o jag stod ju i dazzet! Var tråkigare än vad jag trodde. Seriöst inte kul nånstans typ.

 Sen hade jag utvecklingssamtal och ja det gick ju bra! Just nu har jag 2 "F" som det står i omdömena fast det ska jag ändra på sväär! 

Sen nu ikväll så var jag iallefall och kollade på Tallås musikalen. Jag var för med Agnes, jepser och Ebba C. Den var bra i vissa scener som typ alla sånna musikaler. Sen efteråt så satt jag, Agnes, ebba , Jesper och fabbe och pratade och jag höll på att dö för jag frös såååå mycket!!! Sen stack vi bort mot söder där och sen kom mamma efter 10 och hämtade mig. Nu ligger jag i min varma säng och ska sova , så otroliggggt skönt! Varmt täcke o allt! Godnatt imorgon är det för i helvete fredag!!!!! Tummen upp! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0