Redan söndag "suuuuck"

Hej! Vaknade precis av att mamma skrek " vi börjar flytta nu". Härligt!!!! Igår var det en helt sjukt grym kväll! Fast tar det från början. 

Först så åkte mamma pappa och jag till Linköping. Där hämtade vi upp Anton och sen åkte vi till Ikea för att kolla på sängar. Jag hittade min dröm!!! Sen gick vi i några andra halv tråkiga butiker. Sen stack vi mot Norrköping fast då var klockan mycket så vi hann inte vara där så länge. Vi hann typ bara med MediaMarket. 

Sen åkte vi in direkt till stan vi för var bortbjudna. Då år jag där osv.

 Sen skjutsade mamma iväg mig, Agnes och Ebba C till Alice Skantz. Och då kom också jepser och cim , asså det var planerat. Vi gjorde allt möjligt, dunka musik, åkte linbana och det värsta av allt körde vatten poker. Det var det värsta jag varit med om typ! Spydde nästan! Men kul var det. Sen runt halv 1 kom mina föräldrar då skjutsade vi hem Agnes och hämtade Freja hos farmor o farfar. Sen åkte vi hem och jag la mig och kollade på film sen somnade jag. Idag ska jag inte göra så mycket hoppas jag! Hejs 

Har så sjukt många ego pics som jag måste bli av med HAHAHAHAH 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0