TORSDAG

Tjena! Walla det är redan torsdag kväll!!! Måste säga att det är Förjävla härligt! Dagen har inte varit så speciell, skolan fört "standard" sen gick jag, amelie, jepser och Bilby till sultans och fikade och vi bara satt där och pratade i 3 timmar tror jag, tiden vara rann iväg! Grymt mysig och skönt att bara sitta där och prata om allt. Och nu kom jag precis på att vi har spanska prov imorgon...... Tror ni jag har pluggat något eller nej inte direkt.. Tagga F på det provet . Aa men önska mig lycka till! Chao
Sjukt god bakelse åt jag idag! Asså otroligt god! Det var typ hallon och choklad mousse i och sen choklad runt om! Mums 
Jag tycker själv det här var en sjukt snygg bild jag fotograferade på natten idag!!!! Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0