Babbel

Tja! Rikigt jävla seg dag idag alltså! Måndagar kan gå och slänga sig i väggen sen ramla på huvudet och bryta nacken, sen får den ligga på sjukhus och lida sen efter några dagar döööö, långsamt och smärtsamt! Desamma med skolan! Sjukt jobbigt, lilla jag fattar nada just nu. Alla läxor är sjukt krångliga , och alla bara bla bla bla och ingen försöker eller vill hjälpa mig. Dom bara jag fattar inte heller. Sen bara nästa dag, "jo jag har gjort klart den läxan". Man bara dafuq du sa ju igår att du inte fattade? Lieeeer! Aja nu ska jag sova och imorgon lät det som på mamma att jag skulle packa ner hela mitt rum typ. Dvs allt på väggarna och allt! Skönare att hålla på med sånt småfix på vardagarna och bara Kunna slappna av på helgerna! Men nu är det så att julia flood ska sova! Massor med pussar
Här är en vacker bild från konserten i fredags! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0