Knasig morgon

Hej! Lördagkväll! Idag har jag jobbat kan man säga! Varit till soptippen 2 gånger rensat massa skit typ! Fast imorse var världens sämsta sätt att vakna på! Jag bara öppnade ögonen och såg att det var ljust ut och började typ skrika "FUCK FUCK FUCK fiiiiiitttttaaa" för kollade på klockan och hon var halv 10 och jag bara jävla skit, mamma väckte mig inte imorse vafan??? Och började tänkte hur jag skulle säga till mamma att jag försovit mig igen..  Sen hörde jag pappa där nere och insåg att det inte alls var skola utan lördag! Ja vad ska man säga, hjärtat slog i 1900 slag i sekunden! Då somnade jag om! Det var intee roligt! Och nu ikväll har jag varit ute och hängt på byn med lite vänner. Fast det var så sjukt jävla kallt så hållde på att svimma! När jag kom hem visste jag inte vart jag skulle ta vägen för det gjorde så ont i fötterna! Har bäddad ner mig under en filt nu och  ja skapligt varm igen börjat tina upp nu! Imorgon blir det nog sova sova och sen handboll! Pussssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0