HAHAHAHAH

Hej ku vill jag bara tillägna en mening till min älskade mobil! 
Fy fan vad jag hatar den. Får ju fucking radera allt om jag måste uppdatera! Äckel hor mobil! Fuck you 
Ja dagen har rullat på som vanligt! Varit ass tråkig alltså! Imorgon ät det torsdag och jag ska klippa mig! Behövs verkligen må jag säga! Ja nu kan jag äntligen uppdatera mobilen men fan att jag ska göra det! Behövde det om App store eller nått skulle sluta funka! Fyfan det är så fult, ser ut som en 3- åring har tagit ett papper framför en mobil och försökt rita av alla appar osv! Ap fult! Ska försöka ha kvar vanliga så länge som möjligt ! Nu ska jag äta igen , för jag är hungrig !!!!! Hejs 

Alltså kunde inte sluta garva sönder av denna fråga. Fyfan vad bra! 


Vantar och halsduk CHEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0